UNA ALTRA MOSTRA D’AFECTE ALS AVIS

COR

Tarragona, 1 de desembre de 2014

Estimada àvia,

Voldria donar-te les gràcies per tot el que has fet per mi. Per cuidar-me els dies que estava malalta, per deixar-me un foradet al teu llit quan tenia por, per estar al meu costat quan més ho necessitava, per treure’m cada somriure quan estava avorrida i per estimar-me tant com ho fas tu.

Fa molt de temps que no vaig a casa teva a dormir o a passar el dia, i m’agradaria anar-hi, perquè et trobo molt a faltar i tinc moltes ganes d’abraçar-te amb totes les meves forces. A veure si també véns un dia casa a menjar una paella.

La teva néta que t’estima,

Evelyn Velasco López

P.D: Records de la mama i en David.

(Treball realitzat per a l’assignatura de Català i revisat pel professor Pep Martorell)

Anuncis

Deixa un comentari

